Lepak jerk la.

"Lor... ko rupanya Bob." "Tolong bawak masuk beg tu jap Joe" "Menatang apa ko isi dalam ni Bob? Berat bebenor..." "Beg tu ko letak jerk kat ruang tamu tu... Aku nak mandi jap..." Ishk! Apo yang di isi si Bob ni.... Jangan ko sumbat anak dara orang udah lah dalam beg ni.... Dah la besar beg ni... Aku rasa si ecot kat opis tu pun leh muat masuk dalam ni... Baik aku layan TV lagi syok...

"Wei Joe, Sikit air ko tu... kering plak tekak aku ni" "Ko sampai sini pukul berapa sebenarnya?" "Aku sampai pukul 8 tadi... Pastu amik Cab. Pepagi macam ni pun jalan dah mula semak dengan manusia ek?" "KL beb... Ko macam hari ni jerk baru jejakan kaki kat KL ni.. Ko ni sebenarnya ke Sabah tu urusan apa?" "Aku tak cakap dengan ko ke?" "Sebab ko tak bagi tau aku la aku tanya ko ni skarang ni..." "Aku buat survey skolah-skolah kat KK tu untuk naik taraf. Segala infrastruktur yang mereka perlukan." "Owh...~ Abis tu apa yang ko sumbat dalam beg ni? Anak orang sana ke? Ko jangan buat keje beb..." "Ha'a... Aku sumbat anak dara dalam beg tu... Giler ke apa?" "Heeee~... Gurau sikit tak bleh... Dah nak hangin..." "Dalam beg tu ada baju, sluar jeans aku borong kat sana... Murah beb... Rokok Indonesia pun ada gak... Aku ada belikan beberapa helai untuk ko... Ko bukak beg tu dalam beg plastik merah tu ko punya bahagian." "Thanx kaseh la dude... Ko nak aku bayar ke?" "Ha'a... ko kene bayar..." "Banyak ni beb... Berapa hingit semua ni?" "Ko buatkan nescafe satu jug letak kat sini pun dah cukup... tak payah le bayar... aku tau ko ni pemalas beli pakaian... Selagi tak lusuh selagi tu la ko pakai jerk... Macam ner awek nak sangkut dengan ko..."

"Wei... ko ar. Tak mo kenalkan aku dengan awek yang kat opis ko tu. Pas tu nak kutuk aku tak de awek plak... Ni yang hati panas ni..." "Awek kat opis aku? Sapa? Bila masa ko pi opis aku?" "Semalam aku lepak kat stall burger depan blok kita ni, dah terlanjur cerita pasal awek ni... aku pun nak bukak cerita ni kat ko..." "Hurm~" "Kekadang bila aku pikir semula apa brother burger tu cakap ada benarnya juga. Sekarang ni perempuan kat dunia dah mula ramai. Umpama 8 nisbah 1. Nasib baik kita leh kawin 4 jerk... Kalo leh lebih... aku rasa mesti aku, ko, brother burger tu, dan lelaki2 semua dah sapu bersih sorang ada 8 bini." "??? Aku blur ar ko ni... apa sebenarnya yang ko nak cerita? Ko dah kemaruk nak kawin ke?" "Tak de la... aku cuma nak pandangan ko jerk. Apa komen ko tentang mereka yang tak kawin lagi macam kita ni? dan apa yang membuatkan ko, aku ni tak kawin lagi? Umur makin lanjut..." "Owh... baru aku paham... Pada pandangan aku yang telus ni kan...." "Truttttttt!" "Ala... Joe iklan jap tepon aku dah melalak tu..."